Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Τσουρέκια


























 Υλικά :

1 κιλό αλέυρι για τσουρέκια ( δυνατό ) ίσως και λίγο παραπάνω αν χρειστεί
220 γρ. βούτυρο κομμένο σε πολύ μικρά κομματάκια(σε θερμοκρασία δωματίου)
1 ποτήρι νερού γάλα φρέσκο χλιαρό προς ζεστό
1 ποτήρι νερού ζάχαρη + 2 κουταλιές σούπας επιπλέον
5 μεγάλα αυγά ή 6 μικρά + 1 για επάλειψη σε θερμοκρασία δωματίου
100γρ. φρέσκια μαγιά ή 50γρ. φρέσκια και 2 φακελάκια ξερή μαγιά
Ξύσμα από ένα πορτοκάλι ή λεμόνι 
½ κουταλάκι γλυκού μαστίχα σκόνη
2 κουταλάκια γλυκού κοφτά μαχλέπι σκόνη
½  κουταλάκι γλυκού κακουλέ σκόνη
Αμύγδαλα φιλέ για διακόσμιση















Εκτέλεση:
1.Βάζουμε σε μία λεκάνη (κουζίνας) το γάλα, τις 2 κουταλιές σούπας  ζάχαρη, τη μαγιά και ανακατεύουμε καλά να λιώσει η μαγιά. Προσθέτουμε 1 κούπα από το αλεύρι, ανακατεύουμε ώσπου να γίνει ένας χυλός. Σκεπάζουμε τη λεκάνη πρώτα με μια διαφανή μεμβράνη και έπειτα με μια κουβέρτα. Αφήνουμε σε ζεστό μέρος για 45 λεπτά.


2. Σε μια άλλη λεκάνη ρίχνουμε τα αυγά με την υπόλοιπη ζάχαρη χτυπάμε με το μίξερ για 5-6 λεπτά και όταν προσθέσουμε το χυλό χτυπάμε με σύρμα . Στη συνέχεια ρίχνουμε το μισό αλεύρι, τη μαστίχα, το μαχλέπι, το κακουλέ, το ξύσμα πορτοκαλιού και ζυμώνουμε. Συνεχίζουμε με το υπόλοιπο αλεύρι σιγά σιγά ζυμώνοντας για ώρα καλά. Ρίχνουμε τα κομματάκια με το βούτυρο και ζυμώνουμε ώσπου να ενσωματωθεί στο μίγμα και να απορροφηθεί τελείως. Θα καταλάβουμε ότι είναι έτοιμη όταν θα ξεκολλά απο τα τοιχώματα  της λεκάνης και τα χέρια. Σκεπάζουμε πάλι τη λεκάνη με διαφανή μεβράνη και έπειτα με μια κουβέρτα. Αφήνουμε για 1 ώρα και 20 λεπτά σε ζεστό μέρος να φουσκώσει η ζύμη.(Θα τριπλασιαστεί σε όγκο)


3.Παίρνουμε ποσότητες ζύμης ανάλογα με το πόσα τσουρέκια θέλουμε να φτιάξουμε και σε μία επιφάνεια πλάθουμε κορδόνια για να κάνουμε πλεξούδες ή οποιοδήποτε άλλο σχέδιο. Τοποθετούμε τα τσουρέκια  σε ταψί που έχουμε στρώσει λαδόκολλα ή αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και σε απόσταση μεταξύ τους γιατί θα φουσκώσουν πολύ. Τοποθετούμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα στους 50 βαθμούς C  για 20 λεπτά να φουσκώσουν ξανά.

4. Χτυπάμε το αυγό. Περνάμε με ένα πινέλο αυγό τα τσουρέκια και πασπαλίζουμε με αμύγδαλο φιλέ.
Ψήνουμε τα τσουρέκια σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα στους 170Ο για 15-20-25 λεπτά περίπου ανάλογα το μέγεθός τους.


Καλή Επιτυχία!!!















Με αυτή μου την ανάρτηση σας χαιρετώ προς το παρόν είναι η τελευταία μου συνταγή για το φετινό Πάσχα, θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα με νέες συνταγές!!!
Τα τσουρέκια τρώγονται όλο το χρόνο και όχι μόνο το Πάσχα που σίγουρα έχουν την τιμητική τους! Μόλις κρυώσουν καλά τυλίξτε τα με διαφανή μεμβράνη για να μη στεγνώσουν. Διατηρούνται για καιρό στη κατάψυξη αν θέλετε.Μπορεί να φαίνεται δύσκολο να φτιάξουμε και να πετύχουμε τσουρέκια στο σπίτι αλλά όλα γίνονται  με υπομονή και θέληση!  Η συνταγή αυτή είναι η αγαπημένη μου γιατί είναι της μητέρας μου δεν την έχω αλλάξει εδώ και χρόνια, μου αρέσει πολύ και μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια!
Γίνονται 2 μεγάλα ή 4 μεσαία ή 6 μικρά τσουρέκια.

Θα τα πούμε ξανά την επόμενη εβδομάδα καλή ξεκούραση να περάσετε όμορφα!!!!!!!!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Φιλικά, 
 Ελένη



Blog Widget by LinkWithin

82 σχόλια:

  1. Τα τσουρέκια μου αρέσουν πολύ όμως τα θεωρώ δύσκολα και στην παρασκευή της ζύμης και στο ψήσιμο...Κάποτε πρέπει να το τολμήσω...Εύχομαι να περάσεις Πάσχα αναστάσιμο...Τα ξαναλέμε την επόμενη εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη τα φοβάσαι καθόλου δοκίμασε μια φορά και θα δεις πως είναι τελικά πιο εύκολο!!!Σε ευχαριστώ πολύ 'Οστρια εύχομαι να περάσεις και συ καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλιά τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση Ελένη μου! πάντα των μαμάδων μας τα τσουρέκια είναι τα πιο αγαπημένα και τα δικά σου φαίνονται πολύ νόστιμα!
    Φιλιά πολλά, να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρη μου έτσι ακριβώς των μαμάδων μας είναι τα πιο αγαπημένα γιατί πιστεύω πως αυτή η μυρωδιά μένει χαρακτηριστικά στο μυαλό μας!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να περάσετε όμορφα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Φαντάζομαι μοσχοβολιές στο σπίτι σου....εγώ τα έκανα το Σάββατο και τα φάγαμε κιόλας,αλλά έρχεται η νέα δόση το Μ.Σάββατο για να είναι φρέσκα!!!Σε φιλώ,Καλό Πάσχα να έχεις θα έρθω στα μέρη σου το επόμενο Σκ(στα πεθερικά ξέρεις)....τώρα θα πάω στην μανούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα είναι απίστευτη αυτή η μυρωδιά μου αρέσει πολύ!Ελπίζω να μας μείνει κανένα για το Πάσχα χαχα!!!Καλή επιτυχία σου εύχομαι και σένα με τα δικά σου!!!
      Να περάσετε καλά!!!**Θα κάνεις και ταξιδάκι το επόμενο ΣΚ στην πατρίδα μου πολύ ωραία!!!!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. καλό Πάσχα Ελένη μου..να περάσεις όμορφα!!!το τσουρέκι σου απλά υπέροχο!!!φαίνεται νομίζω και από την εικόνα!!!να σαι πάντα καλαααα...φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάνια μου σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά, χαίρομαι που σου αρέσουν!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλάκιααααααααααααααααα πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Το τσουρέκι το αγαπώ, μπορώ να τρώω συνέχεια!!!!!!!!!! Μπράβο σου φαίνεται τέλειο!!!!!!!!!!!!!
    Και του χρόνου Ελένη μου!!! Καλό Πάσχα, να περάσεις υπέροχα με την οικογένεια σου!!!! Υγεία και χαρά!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου ξέρω πως έχεις τρελή αδυναμία στο τσουρέκι και δεν έχεις άδικο αυτή η μυρωδιά αλλά και η γεύση τους είναι απίθανη τη λατρεύω!!!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
      Να περάσεις και συ καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
      Πολλά πολλά φιλάκιααααα!!!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Ελενάκι μου έγιναν πολύ ωραία τα τσουρέκια σου. Και του χρόνου με υγεία!!! Καλή Ανάσταση να έχουμε!! Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου να σαι καλά!!!Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχουμε!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Ελενάκι μου το τσουρέκι της μανούλας είναι υπέροχο!!!!
    Να περάσεις πολύ όμορφα τις άγιες τούτες μέρες, με υγεια και αγάπη στο σπιτικό σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενά μου, πιστεύω πως αυτές οι συνταγές των μαμάδων μας είναι και οι καλύτερες!!!Σου εύχομαι να περάσεις επίσης καλά και του χρόνου με υγεία και αγάπη!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  8. Ελένη ήμουν στο παραπέντε να δοκιμάσω φέτος και εγώ να φτιάξω τσουρέκι για πρώτη φορά, αλλά δεν ένιωθα 100% έτοιμη. Η δική σου συνταγή φαίνεται καταπληκτική, με προδιαθέτουν για αυτό τόσο τα υλικά όσο και οι φωτογραφίες σου. Και επειδή θα συμφωνήσω ότι τσουρέκια δεν τρώμε μόνο το Πάσχα, την αποθηκεύω την συνταγή σου για χρήση στο μέλλον, ελπίζω σύντομα… Σου εύχομαι Καλή Ανάστατη και Καλό Πάσχα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είναι πιο εύκολο απ΄ότι φαίνεται απλά θέλουν χρόνο και υπομονή. Την πρώτη φορά που τα έφτιαξα και γω δεν ήταν Πάσχα, είχαν βγει πολύ ωραία όμως (σαν πρώτη φορά) μετά κάθε φορά που θα τα φτιάχνεις θα είναι ακόμη πιο εύκολο!Σε ευχαριστώ πολύ ΄να σαι καλά!!!
      Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία φαίνονται τα τσουρέκια σου! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βάσω μου να περάσετε καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Ελενάκι μου γλυκό, τι όμορφα τσουρέκια μας έφτιαξες! Φαίνονται τόσο νόστιμα, αφράτα και το χρώμα τους είναι υπέροχο! Ειδικά αφού είναι και από τη μανούλα θα είναι τέλεια!
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι γλυκιά μου, να περάσεις πολύ όμορφα και να ξεκουραστείς! Θα τα πούμε με το καλό την επόμενη εβδομάδα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου καλή σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου αρέσουν αυτή η συνταγή μου φέρνει τις πιο γλυκιές αναμνήσεις!!!
      Να περάσετε καλά με το Φιφινάκι σας!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο το τσουρέκι σου!!!Και με πολύ ωραίο χρώμα!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!Επίσης!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Ε, Πάσχα χωρίς τσουρέκι γίνεται?
    Τι να πω για τα τσουρέκια που βλέπω, τα είπαν όλα οι άλλοι!
    Τέλεια!

    Καλές γιορτές, καλή ξεκούραση και προπαντώς καλές μάσες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γίνεται χωρίς τσουρέκι εννοείται!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
      Να περάσεις όμορφα καλή ξεκούραση!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      **Ελπίζω να μη το παρακάνουμε πολύ με το φαγητό χιχι!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία τα τσουρεκάκια! Φαίνονται αφράτα, έτσι όπως μου αρέσουν!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!!!
      Να περάσεις όμορφα!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ...
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου καλή επιτυχία σου εύχομαι περιμένω εντυπώσεις!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να περάσετε καλά, καλή ξεκούραση!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Έχω μια απροθυμία φέτος να φτιάξω τσουρέκια, αλλά μου αρέσουν πάρα πολύ.
    Τα δικά σου φαίνονται πολύ λαχταριστά.
    Καλό Πάσχα, καλά να περάσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει σίγουρα δεν έχουμε πάντα όρεξη, ιδίως με τους ρυθμούς της ζωής μας θέλουμε πιο πολύ ξεκούραση πλέον!!!
      Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
      Να περάσετε και σεις καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραία τα τσουρέκια σου Ελένη, καλοφτιαγμένα.

    Και του χρόνου νασαι καλά.
    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα, να περάσεις καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Marion μου να σαι καλά!!!
      Να περάσεις και συ καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Υπεροχα τα τσουρεκια σου Ελενη μου, μεχρι εδω μοσχοβολησαν!
    Να δουμε αν θα προλαβω να φτιαξω κι εγω φετος, που ειμαι ολο στο τρεξιμο...
    Καλο Πασχα
    Να περασεις που καλα και να μας πεις τι καλουδια μαγειρεψες!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως δυστυχώς ο χρόνος πλέον είναι περιορισμένος εύχομαι να προλάβεις να φτιάξεις τσουρέκια φέτος!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ να περάσεις επίσης καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      **Ελπίζω να προλάβω να τα φωτογραφίσω κιόλας όλα αυτά που θα φτιάξω για να σας τα δείξω!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία τα τσουρέκια σου Ελένη!!! Μέχρι εδώ μύρισαν!!! Και του χρόνου πάλι να είμαστε γεροί και δυνατοί να τα ξανακάνουμε!!! Καλό Πάσχα και καλές Γιορτές σε εσένα και την οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο να σαι καλά!Και του χρόνου με υγεία πάνω απ' όλα συμφωνώ!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  19. φουσκωτη και μυρωδατη να εισια οπως τα τσουρεκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια να σαι καλά!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφα!
    Μύρισε αρώματα και οι γεύσεις μας κυρίευσαν.

    Εύχομαι καλές γιορτές και μια όμορφη Πασχαλιά!
    Φιλιά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου να σαι καλά!!!
      Να περάσετε καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Μοσχοβόλισε όλο το υπέροχο blog σου! Έχω αδυναμία στο τσουρέκι και μ'αρέσει να το τρώω όλο τον χρόνο!! Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη, εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενά μου και γω έχω τρελή αδυναμία το άρωμά τους αλλά και η γεύση τους είναι υπέροχα!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  22. Ελένη μου φαίνονται τέλεια! Εγκρίνω με κλειστά μάτια, γιατί φαίνονται καλοφτιαγμένα! Ωραίο σχήμα, ωραίο πάχος, ωραία πλεξούδα, ωραίο χρώμα και φαίνεται να έχουν και λίγη υγρασία μέσα και αυτό με ξετρελαίνει, γιατί δεν μου αρέσουν τα πολύ ξεροψημένα. Ένα ολόκληρο για μένα παρακαλώώώώ!
    Φιλιά και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λιτσάκι μου να σαι καλά χαίρομαι που σου αρέσουν!!!Πάρε όσα τσουρεκάκια θέλεις και ένα και δυο με πολύ αγάπη!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Γειά στα χέρια σου Ελένη και του χρόνου!!! να περάσετε καλά τις γιορτές πολλά φιλιά! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζουζού μου να σαι καλά!!!
      Να περάσετε και σεις όμορφα!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. To Σάββατο θα το κάνω μετά την δουλειά....ζηλεύω...
    Και του χρόνου Ελένη μου....καλή Ανάσταση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου καλή επιτυχία είναι πολύ ωραία τα σπιτικά τσουρέκια μοσχοβολάει όλο το σπίτι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα! Γεια στα χέρια σου και του χρόνου με υγεία!
    Καλό Πάσχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου να σαι καλά!!!
      Εύχομαι να περάσεις καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ !!!1ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ fotolabida μου να σαι καλά χαίρομαι που σου αρέσουν!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχουμε!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  27. Δεν έχω τολμίσει ακόμα να κάνω δικά μου τσουρέκια και ζηλεύω πολύ. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου να δοκιμάσεις αξίζει το κόπο μοσχοβάλει όλο το σπίτι!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά Ελένη και του χρόνου, φαίνονται ωραιότατα!!!

    Όπως γνωριζεις βρίσκομαι στον Αγιο Ντομένικο για αρκετούς μήνες, αλλά εφτιαξα τσουρέκια και κουλουράκια και έφερα μαζί μου για να κάνουμε εξωτικό Πάσχα α λα Ελληνικά!

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Evie μου να σαι καλά!!!
      Χαίρομαι πολύ που έφτιαξες κουλούρια και τσουρέκια μπράβο, έτσι ακριβώς Πάσχα α λα Ελληνικά!!!!!!!!
      Και του χρόνου με υγεία!!!
      Πολλά φιλιά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχα τα τσουρέκια σου, Ελένη μου, αφράτα και μυρωδάτα! Και του χρόνου με υγεία! Και βέβαια τρώγονται όλο το χρόνο, είναι αγαπημένα.
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου να σαι καλά!!!Συμφωνώ τρώγονται όλο το χρόνο, είναι πολύ νόστιμα!!!
      Να περάσεις καλά!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιάκια!!!

      Διαγραφή
  30. Καλή Ανάσταση!!!
    Πολλές ευχές για ένα αξέχαστο Πάσχα (και όσο το δυνατόν περισσότερο χαμογελαστό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ, ελπίζω και γω το ίδιο με σας το δυνατότερο χαμογελαστό!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Φιλιά, να περάσετε καλά!!!

      Διαγραφή
  31. Καλή Ανάσταση Ελένη μου, με Υγεία κι Ευτυχία!!!
    Καλά να περάσετε...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου, να περάσετε καλά!!!
      Και του χρόνου με Υγεία!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχουμε!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  32. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να περάσετε καλά!!!

      Διαγραφή
  33. ♫♫°º Olá, amiga!
    ¸.•°`♥✿⊱╮
    Deliciosa receita.
    Feliz Páscoa!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    º°❤.•°º╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστός Ανέστη,Ελένη μου,Χρόνια Πολλά,πάντα με υγεία!!!Πολύ όμορφα δείχνουν τα τσουρέκια σου,και του χρόνου!ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χαρά μου, ναι σαι καλά σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλιάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  35. Χριστός Ανέστη Ελένη μου, και του χρόνου με υγεία και χαρά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κική μου Χριστός Ανέστη, σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  36. Ελένη μου και του χρόνου! Σου πέτυχαν πολύ τα τσουρέκια! Χριστός Ανέστη, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου Χριστός Ανέστη!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  37. Χριστός Ανέστη,Ελένη!
    Super τα τσουρέκια σου και του χρόνου με όλα τα κάλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελένη μου Χριστός Ανέστη, σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
      Καλως όρισες!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  38. Χριστός ανέστη!
    είμαστε στη δεύτερη μέρα του Πάσχα αλλά ακόμη κρατά η αναστάσιμη διάθεση -και καλά θα κάνει να κρατήσει γερά και τις επόμενες 40 μέρες!
    αρνάκι και πάλι στο τραπέζι, αχ αυτός ο οβελίας, καίει καρδιές.
    σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη φίλη μου!!!Αρνάκι και πολλά άλλα ωραία φαγητά και γλυκά αλλά το αρνάκι στη πρώτη θέση!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  39. Hola Elena guapa tu

    he descobert la teva cuina i me ha encant, Felicitacions

    fins aviat, mil petonets Susanna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hola Susanna!Gracias por su visita!!!Bienvenido!
      Fins aviat, mil petonets!!!

      Διαγραφή
  40. Πωωωω αυτά ειναι τσουρέκια!!!!! Κορδονάτα όπως τα λένε εεε;
    Μονο που βλέπεις την φωτογραφία μμμμμμμ, λιώνεις σαν την nutela που λατρευω να απλώνω επάνω τους!!!!
    Μπράβοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες φίλη μου, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου αλλά και για την επίσκεψή σου!!!
      Με nutela νομίζω πως είναι τέλειαααααααα!!!!

      Διαγραφή
  41. Αχ πως θα γινει να μου τα φτιαξει καποιος και να τα τσακισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!Δοκίμασε να τα φτιάξεις είναι πιο απλό απ ότι φαίνεται!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή